6.5.14 - הסיפור של יוסי - שביזות כבר בשבת

שביזות בצה"ל

הסיפור של יוסי - שביזות כבר בשבת

יוסי לא יודע מה לעשות, הוא לא מצליח להנות מהשבת רק בגלל השביזות שמחכה לו ביום ראשון

הי חברים, יש לי בעיה ממש מעצבנת..
אני לא מצליח להנות מהשבת רק בגלל השביזות שיום למחרת צריך לחזור לבסיס..
איך שיוצאת השבת אני מקבל שביזות חמורה, אני נעשה עצבני, מתוח ובעיקר לא רגוע ומרגיש שאני במרדף אחרי השעון ושהזמן חומק לי מבין הידיים..
אני צריך לישון מוקדם יותר בצאת שבת כי אני נעשה ממש עייף בגלל שאני שונא לחזור לבסיס אבל תמיד אני לא מספיק להיכנס למיטה בזמן... 23 בלילה אני הולך לישון ועדיין אני מרגיש שזה לא מספיק..
בקיצור לא כיף לי בבסיס וזה משביז טילים.. לחיות ככה 3 שנים זה ממש ייאוש ודכאון..
למישהו יש הצעה מה לעשות עם זה?
פעם הייתי יודע להנות מכל דבר , היום זה השתנה



שביזות בצה"ל - שביזות כבר בשבת
לא אמורים להנות מהשבת?
למה אכלתי אמא למה הקשבתי לך... רוצה להיות שוב ילד רוצה להיות אזרח



הישארו מעודכנים עם כל סיפורי השביזות הכי חדשים והכי טריים שיש ממגוון החיילים בכל רחבי הארץ וממגוון הבסיסים!
ניתן להשאיר שאלות / תגובות - כאן למטה ע"י בחירה באפשרות "Anonymous" ב "Comment as"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה