6.5.14 - הסיפור של אנונימי - נדפקתי

שביזות בצה"ל

הסיפור של אנונימי - נדפקתי

את הסיפור הבא שלח אלינו בחור נחמד ושבוז, הוא ביקש להישאר אנונימי לכן אנחנו קוראים לו אנונימי... מקורי לא?

אני משרת בקרבי יחידת חילוץ והצלה וזה פשוט לא מתאים לי ברמות (מלכתחילה אמרתי בצו ראשון
שאני לא רוצה קרבי)
אני חייב למצוא דרך לצאת משם, בעוד שבוע מוציאים אותנו לשדאות ואני יהרוג את עצמי אם אני יצא.
קבן הבני זונות האלו לא נותנים והם יודעים רק למרוח ולא להתחשב ברגשות של החייל.
בהתחלה חשבתי לדפוק עריקות אבל ראיתי שזה יכול לגרום לתיק פלילי אז ויתרתי.
אם אני ידפוק כמה פעמים נפקדות יענו נפקד 20 יום(עדיין לא עריק)מסגיר את עצמי-כלא
ושוב נפקד 20 יום (עדיין לא עריק) מסגיר את עצמי-כלא
אם אני יחזור על זה מספר פעמים בסופו של דבר אני יפספס את החומר של היחידה וישחררו אותי,לא?או שזה לא כזה פשוט.
לא אכפת לי אפילו חצי שנה שהפזם לא ידפוק רק העיקר לא לחזור לשואה הזאת.
אם אני יחזור בשביל קבן שוב ימרחו אותי וגם יוציאו אותי לשבוע שדאות שאני כל כך לא רוצה!!!



שביזות בצהל - משרת ביחידת חילוץ והצלה ולא מרוצה
משרת ביחידת חילוץ והצלה ולא מרוצה



הישארו מעודכנים עם כל סיפורי השביזות הכי חדשים והכי טריים שיש ממגוון החיילים בכל רחבי הארץ וממגוון הבסיסים!
ניתן להשאיר שאלות / תגובות - כאן למטה ע"י בחירה באפשרות "Anonymous" ב "Comment as"

תגובה 1:

  1. וואלה אחי בלי לבאס אותך אבל באמת נדפקת
    אין לך מה לעשות חוץ מכלא או לעשות להם בלאגן עד שיוציאו אותך (קח בחשבון שתקבל ריתוקים וכו')

    השבמחק