1.5.14 - הסיפור של נתן - השביזות גם במילואים

שביזות בצה"ל

הסיפור של נתן - השביזות גם במילואים

הסיפור הבא מביא לנו דוגמא משביזות גם אחרי השחרור! שביזות המילואים...

שלום.
לפני כ23 ימים בערך הייתי צריך להתייצב למילואים. ביקשתי לא להגיע בגלל בעיות לימודים. לצערי בקשתי לא אושרה. מכיוון שבאמת לא יכולתי להגיע, אמרתי להם שאין בכוונתי להגיע, ואם נוכל לקבוע מועד למשפט. אמרו לי שאין דבר כזה. לאחר כשבועיים מתקשרים אליי ואומרים לי להגיע באותו היום. אמרתי להם שאני לא יכול ושאוכל בהמשך השבוע אולי (אמרתי לה יום מסויים), היא אמרה שהיא תתקשר יום לפני ואם לא שאיצור איתה קשר.
קצת רבתי איתה ואמרתי לה שהיא תחפש אותי ולא אני אותה כי כשרציתי להסגיר את עצמי לא נתנו לי. היא שוב התקשרה באותו היום, ולא יום לפני, אז אמרתי לה שאני לא יכול (מה שבאמת נכון).
אמרתי לה שכנראה שבוע הבא היום רביעי אגיע להשפט (זה היה אתמול). לא הגעתי אתמול ובלילה התקשר אליי סגן אלוף (אולי המגד שלי, אין לי מושג), ואמר לי שהוא בדיוק חתם על המסמכים שלי (כנראה עריקות, אין לי מושג) ושמעכשיו אני אחפש אותם.
הוא טען שחבל שחייל עם הכשרות יפות מגיע למצב הזה, וטען שהתחצפתי לקצינת הקישור שלי. טענתי שזה לא נכון ושהוא שמע רק צד אחד. אך הוא היה די החלטי. הוא המליץ לי להתקשר למישהו (לא זוכר) ולהסגיר את עצמי במהרה. הבנתי ממנו בשיחה שמשבוע הבא אני עריק.


אני רק אציין שהייתי לוחם בצבא, כלומר אני קרבי גם במילואים.


שביזות בצה"ל - מילואים
גם במילואים אתם רוצים לדפוק אותנו?!




הישארו מעודכנים עם כל סיפורי השביזות הכי חדשים והכי טריים שיש ממגוון החיילים בכל רחבי הארץ וממגוון הבסיסים!
ניתן להשאיר שאלות / תגובות - כאן למטה ע"י בחירה באפשרות "Anonymous" ב "Comment as"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה