30.4.14 - הסיפור של ששון - נפקד או חימוש?

שביזות בצה"ל

הסיפור של ששון - נפקד או חימוש?

את הסיפור הבא שלח אלינו הבחור ששון, הוא מבקש עזרה אז תוכלו לעזור לו כאן בתגובות למטה.

טוב אז אספר תסיפור שלי וצריך עצה מה לעשות.
הייתי בהתחלה מיועד לחימוש הייתי סרבן בבקום כמה ימים שלחו אותי לכלל צהלי והבטיחו קצין מיון בסוף
עשו את זה לעוד מספר רב של אנשים שסירבו איתי.
שיקרו לכולם אנחנו מקבלים מחר צו סיפוח לחימוש כולם אין קצין מיון ועוד יומיים אנחנו מסיימים טירונות.
יום ראשון כולם אמורים ללכת לחימוש לבסיס ואם לא אנחנו נפקדים.

עד עכשיו היו לי בעיות בטירונות מהיום הראשון אני מבקש קבן לא הביאו לי אני לא נרדם פה, לא יושן, לא אוכל, לא שותה, אני במצב ממש קשה ולא מביאים לי חתכתי את עצמי היום ועדיין לא מביאים לי קבן אני אמור לעזוב לחימוש ואני לא רוצה להגיע לשם אני מיועד לרקם ואני ממש לא ישרוד שם.

אני רוצה להשיג מקום שאוכל להסתדר בו או לצאת מהצבא שיקרו לי פה ודפקו אותי וממש קשה לי באמת מסיבות אישיות וכולם יודעים על זה הממ רק צועקת עליי אני יושן להם מול הקו הקשב ולאף אחד לא אכפת חותך את עצמי לא אכפת להם אני רק רוצה לדבר עם קבן ושיטפלו במצב שלי.
אם אני ילך לחימוש אני נדפק לגמרי כי זה חימוש.
הדבר השני שיש לעשות זה להיות נפקד.
מה אתם אומרים לעשות?
יש רעיונות? היחס פה פשוט מסריח ואני לא יודע מה לעשות יותר
אם אני ילך ליחידה ושמה יבקש קבן או להיות נפקד ובזמן שאני נפקד לבקש פסיכולוג או משהוא או להוריד פרופיל איך שהוא.
אז מה עדיף? עצות? אולי אפשרות אחרת?


שביזות בצה"ל - הסיפור של ששון
במה לבחור? בדרך הקשה או בדרך הקשה יותר?
חיל החימוש

2 תגובות:

  1. תברח כמה שיותר מהר - אל תגיע לחימושששש!

    השבמחק
  2. גבר אני מדבר איתך בתור אחד שיש לו ניסיון
    אם תברח ותהיה נפקד זה לא יעזור לך - אחרי הכליאה שלך תקבל צו סיפוח לאותו מקום בדיוק כמו לפני זה לא ישנה כלום אחי
    לא כדאי לך
    עדיף ללכת לשמה ולעשות להם שמה בלאגן או לנסות לצאת על רפואי או קב"ן או מה שאפשר
    כלא זה בזבוז זמן
    כלא זה יעיל רק אם יש לך כוח לשבת כמה כליאות טובות....

    השבמחק