7.5.14 - הסיפור של בראל - מפקדים חרא

שביזות בצה"ל

הסיפור של בראל - מפקדים חרא

בראל נתקע למצב שכולנו מכירים, מפקדים חרא...

טוב אז אני נמצא בחיל חימוש בגדוד שריון ואני מכונאי נגמ״ש
עכשיו יש לי מפקד של הנגמש, ויש לי את הממחג.
עכשיו הבסיס שלי ברמת הגולן ואני גר בבאר שבע...
המפקד של הנגמש רוצה שאני יגיע בשעה 10 בבוקר לבסיס, שזה אומר לצאת מהבית בשעה 3 בבוקר...
דיברתי עם הממחג הוא אמר לי שהוא ידבר איתו שאני יגיע ב 12/1 ככה
הוא כנראה לא דיבר או שכן, בקיצור המפקד התקשר אלי ואומר לי איפה אני, אמרתי לו בראש פינה והוא אמר למה אתה לא הגעתה כבר??
אמרתי לו הממחג לא דיבר איתך? הוא עשה לי חכה, חכה, בטון של איום וניתק..



שביזות בצה"ל - נגמ"ש
עד מתי נגמ"שים?



הישארו מעודכנים עם כל סיפורי השביזות הכי חדשים והכי טריים שיש ממגוון החיילים בכל רחבי הארץ וממגוון הבסיסים!
ניתן להשאיר שאלות / תגובות - כאן למטה ע"י בחירה באפשרות "Anonymous" ב "Comment as"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה