5.5.14 - הסיפור של רועי - אין מוטיבציה

שביזות בצה"ל

הסיפור של רועי - אין מוטיבציה

את הסיפור הבא שלח אלינו רועי, רועי קיבל את הכאפה של הבקו"ם וכעת גם הוא שבוז...

התגייסתי לפני חודשיים לקרבי (לא רלוונטי מה בדיוק..)
קיצר הייה לי מוטיבציה גדולה מאוד להתגייס ובלהבלה, עכשיו אני פשוט שונא את זה, אין מוטיביציה בגרוש, סובל כל היום כל השבוע.
החברים שלי אומרים שמאז שהתגייסתי נהייתי עצבני יותר , שקט, לא מדבר הרבה כמו פעם..
אני כבר לא יודע מה לעשות /:
לג'וב אני בחיים לא ילך, ויש לי אפשרות כזאת.. אני לא יעשה את זה.
והמפקד האישי רוצה כל הזמן שאני זה שינהיג ויקח קדימה את הצוות והוא רוצה שאני יהיה מפקד אין לי זין לזה, לא כוח ולא רצון.

אני ממש מבואס מזה , ולחשוב שזה 3 שנים
לראות פעם בשבוע/שבועיים את החברים , משפחה את הבית /:



הישארו מעודכנים עם כל סיפורי השביזות הכי חדשים והכי טריים שיש ממגוון החיילים בכל רחבי הארץ וממגוון הבסיסים!
ניתן להשאיר שאלות / תגובות - כאן למטה ע"י בחירה באפשרות "Anonymous" ב "Comment as"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה