1.5.14 - הסיפור של מרטין - חיל חימוש חיל הייאוש

שביזות בצה"ל

הסיפור של מרטין - חיל חימוש חיל הייאוש

את הסיפור הבא שלח אלינו הבחור מרטין והוא מספר לנו עד כמה השירות שלו מתחיל להיות באסה...

אהלן..

בקצרה , סיימתי טירונות עכשיו ודפקו אותי שמו אותי חימוש הייתי אמור לעלות היום על האוטובוס לבסיס בבה"ד 20, בשום פנים ואופן לא עליתי ישר הפקדתי נשק סיימתי טירונות סירבתי לעלות ועפתי הביתה.

אני כרגע הולך לעשות 3 חודש עריקות ואז כלא, וככה להמשיך ולהמשיך עד שאני יעוף מהחימוש הזה כי אני יודע טוב מאוד מה יש שם אח שלי הגדול גם היה אמור ללכת לשם והוא עבד קשה עד שהוא השיג 5 9 יומיות טבח.


מי שלא היה בכלא כאילו לא שירת בצה"ל הכניסה לכלא 4
מי שלא היה בכלא כאילו לא שירת בצה"ל
הכניסה לכלא 4

בואו לקרוא את הסיפור של ליאור על החוויה בכלא 6
מרטין תתעודד! לפחות למד 1 מתוך 3 שצריך לעשות בצה"ל, אתה תעשה!
לכל הצ'ונגים שלא מכירים את 3 הלמדים:
יש 3 דברים (המוכרים בשם "3 הלמדים") שחובה לעשות בצה"ל ואלו הם:
לזיין קצינה
להרוג ערבי
להיכנס לכלא
3 למדים התחלתיים ועל כן הם נקראים "3 הלמדים"



שביזות בצה"ל האתר הרשמי 
הישארו מעודכנים עם כל סיפורי השביזות הכי חדשים והכי טריים שיש ממגוון החיילים בכל רחבי הארץ וממגוון הבסיסים!
ניתן להשאיר שאלות / תגובות - כאן למטה ע"י בחירה באפשרות "Anonymous" ב "Comment as"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה