8.5.14 - הסיפור של סוקר - צעיר ולא רואה את הסוף

שביזות בצה"ל

הסיפור של סוקר - צעיר ולא רואה את הסוף

סוקר, ככה הוא רצה שנקרא לו... הוא צעיר ושבוז נורא, לא יודע מה לעשות והוא מפחד מהמחשבה שנשארו לו עוד שנתיים וחצי!

אני משרת בתנאי יומיות, אך יש לי בעיה...
מאז שהתגייסתי פשוט כל דבר שמישהו אומר לי משפיע עלי.. אם אני רואה מישהו יוצא בשעה לפניי אני נכנס לשביזות של החיים.
אני חמישה חודשים בצבא.
כל בן אדם שאומר שהזמן לא זז לא אז אני נכנס לסרטים שגםם לי זה לא יעבור!
לדוגמא משפט ששמעתי ממישהו שהוא שנה וחצי בצבא.. הוא אמר "אני מת לעוף כבר מהמקום הזה" שמעתי את המשפט לפני שלושה חודשים והוא לא עוזב אותי!
אני פשוט אומר לעצמי מה יהיה לייי?! איך אני אעבור את השנתיים וחצי הבאים שנשארו לי!? אני פשוט נכנס לדיכאון לא רגיל מזה.. איך אפשר לטפל בזה?


הישארו מעודכנים עם כל סיפורי השביזות הכי חדשים והכי טריים שיש ממגוון החיילים בכל רחבי הארץ וממגוון הבסיסים!
ניתן להשאיר שאלות / תגובות - כאן למטה ע"י בחירה באפשרות "Anonymous" ב "Comment as"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה